Mazyar Fallahi Azat Moteshakeram دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام ازت متشکرم

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام ازت متشکرم با بالا ترین کیفیت

این آهنگ تیتراژ سریال هفت سنگ می باشد.

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام ازت متشکرم :

ازت مچکرم دیونه ی من از این که چشم به این دنیا گشودی

از این که پا تو زندگیم گذاشتی از این که پا به پام همیشه موندی

ازت ممنونم ای تنهای عاشق که یادم داد دستات و بگیرم

اجازه دادی با تو هم نشین شم تو جون دادی به این احساس بی رحم

ازت مچکرم دیونه ی من ، ازت مچکرم دیونه ی من

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام ازت متشکرم

♫♫♫♫♫♫

کسی جز تو ، تو قلبم جا نداشته تو پای عشق و به قلبم کشیدی

تو نیستی با بد و خوبم بسازی تو طعم سختی رو با من چشیدی

تو یادم دادی با چشمام بخندم به اون روزای تلخم بر نگردم

از این ناراحتم کم با تو بودم باید زود تر تو رو پیدا می کردم

از این ناراحتم کم با تو بودم شبای بی تو من بی خواب میشم

کسی هم اسم تو هر جا که باشه مثل پروانه ها بی تاب میشم

ازت مچکرم دیونه ی من ، ازت مچکرم دیونه ی من

MP3 – 320

Mazyar Fallahi – Azat Moteshakeram

MP3 – 128

Mazyar Fallahi – Azat Moteshakeram