متن آهنگ جدید مهدی شکوهی به نام چشم به راه :

آه دلم ببین اشکم و جمعه های دلگیرم و

چشم به راه تو شبای تا کاش تموم شه این انتظار

خسته ام از دنیا کجایی آه پس بیا

گریه کن دلم آروم با ستاره ها

امروز هم تموم شد و نیومد چرا چرا

دریا شده چشام از حسرت پر دعام

ببخش پیش تو رو سیام

گریه کن دلم آروم با ستاره ها

امروز هم تموم شد و نیومد چرا چرا

دریا شده چشام از حسرت پر دعام

ببخش پیش تو رو سیام

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مهدی شکوهی به نام چشم به راه

♫♫♫♫♫♫

عاشقم به ببین حالم و گریه های هر روزم و

کی تموم میشه این انتظار

ای ستاره ی شبای تار

خسته ام از دنیا کجایی

آه پس بیا

گریه کن دلم آروم با ستاره ها

امروز هم تموم شد و نیومد چرا چرا

دریا شده چشام از حسرت پر دعام

ببخش پیش تو رو سیام

گریه کن دلم آروم با ستاره ها

امروز هم تموم شد و نیومد چرا چرا

دریا شده چشام از حسرت پر دعام

ببخش پیش تو رو سیام

MP3 – 320

Mehdi Shokohi – Cheshm Be Rah

MP3 – 128