دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حسین استیری به نام بی معرفت با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : فرامرز جعفری / موزیک : هومن آرار / تنظیم : محمد کلهر)

Hossein Estiri   Bimarefat دانلود آهنگ جدید حسین استیری به نام بی معرفت

-

————————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Hossein Estiri – Bimarefat

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Hossein Estiri – Bimarefat

——————————————–

متن آهنگ جدید حسین استیری به نام بی معرفت

تورو باختم به این دنیا تورو باختم به آسونی

تموم سهم من این شد بگی میری نمیمونی

خداحافظ گل نازم دارم از غصه جون میدم

تو میری و نمیبینی واسه تو دست تکون میدم

دلم پیش تو جامونده من احساسم به تو گیره

بگو بی معرفت جامو کی تو قلب تو میگیره

بگو بی معرفت جامو کی تو قلب تو میگیره

شکستی قلب تنهامو تورو هرگز نمیبخشم

جهنم کردی دنیامو تورو هرگز نمیبخشم

دیگه تا آخر دنیا سراغت رو نمیگیرم

خداحافظ خداحافظ دارم از زندگیت میرم

دلم پیش تو جامونده من احساسم به تو گیره

بگو بی معرفت جامو کی تو قلب تو میگیره

بگو بی معرفت جامو کی تو قلب تو میگیره

شکستی قلب تنهامو تورو هرگز نمیبخشم

جهنم کردی دنیامو تورو هرگز نمیبخشم

دیگه تا آخر دنیا سراغت رو نمیگیرم

خداحافظ خداحافظ دارم از زندگیت میرم