Khashayar Etemadi Boro Ey Raftaniye man دانلود آهنگ جدید خشایار اعتمادی به نام برو ای رفتنی من

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای خشایار اعتمادی به نام برو ای رفتنی من با بالا ترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …
متن آهنگ جدید خشایار اعتمادی به نام برو ای رفتنی من :
مثل ابر دلم گرفته مثل بارون خیسه خیسم
یه قلم دستم گرفتم گریه هام و می نویسم
تن به هر راهی سپردم به تو اما نرسیدم
از نگاه خسته ی من دیگه پیداست که بریدم
برو ای رفتنی من لحظه هات و نده از دست

منه آشنا ترینت دیگه فردا یه غریبست

این قراره روزگاره تو یه آرزو بمونی
جون دل کندن ندارم تو برو شاید بتونی
♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید خشایار اعتمادی به نام برو ای رفتنی من
♫♫♫♫♫♫
اولین واژه ست رو لب هام اما آخرین کلامه
این خداحافظی من ظاهرش مثل سلامه
خظ پایان من و تو روی چندتا خط نوشته
خوب به این نامه نگاه کن دست خط سرنوشته
برو ای رفتنیه من لحظه هات و نده از دست
من آشنا ترینت دیگه فردا یه غریبست
این قراره روزگاره تو یه آرزو بمونی

جون دل کندن ندارم تو برو شاید بتونی

MP3 – 320
MP3 – 128